dilluns, 4 de maig del 2020

DILLUNS 4 DE MAIG DE 2020

BON DIA TOT EL DIA!

Com heu passat aquest cap de setmana més llarg?
Avui em contareu com us ha anat i què heu fet amb una expressió escrita en Castellà una miqueta diferent. 
Seguint amb les propostes que em vàreu fer, alguns em vàreu demanar escriure amb l'ordinador. Això ja ho hem fet a l'escola i sabeu com fer-ho.
Així que si teniu la possibilitat, obriu un document nou de "Word" i sota el títol "UN CAP DE SETMANA MÉS LLARG" heu d'escriure amb l'ordinador tot allò que em volgueu contar. 
Després m'heu d'enviar aquest document al correu de sempre. Si no tens la possibilitat de fer-ho a ordinador, no et preocupis, ho fas al quadern de castellà com sempre i m'envies la foto de la pàgina.




Recordeu que na Cristina té el seu blog de Música a part,  i heu d'anar allà per veure les feinetes d'aquesta setmana. Des d'aquest enllaç ho podreu fer més ràpid:


Avui jugarem amb les Matemàtiques i ho podreu fer des de casa. Necessiteu buscar figures geomètriques, fer una foto i llavors enviar-me-les. Sereu capaç de caçar-les totes? ANEM-HI!


Molts de vosaltres m'heu enviat la resposta a la primera pregunta de Socials que vàrem fer dijous passat de "Com es va formar el Sol?" i heu estat veritables científics i recercadors d'informació!
Avui us propòs seguir amb la segona pregunta:


"QUANTS PLANETES HI HA A L'UNIVERS?"


Abans de tot, pensa quina d'aquestes 4 opcions és la resposta correcte a la pregunta:

  • 12 planetes.
  • 8 planetes.
  • 9 planetes.
  • 6 planetes.

Per trobar la solució, fes clic a l'enllaç:

Has encertat el que havies pensat al principi amb la resposta que has pogut trobar després al vídeo? Esper que sí!

Ara que ja saps la resposta, agafa el quadern de socials, posa la data i el títol serà la pregunta "QUANTS PLANETES HI HA A L'UNIVERS?" i amb una frase intenta resumir allò que has entès del vídeo.

La proposta és fer un mòbil dels planetes, aquí us deixo algunes idees, però de segur que amb la vostra imaginació surten unes produccions increïbles.

                  





Teniu fins dijous 7 per enviar-me el document del cap de setmana, les fotos de les figures geomètriques i la foto del mòbil dels planetes. 

Ànims i endavant, fins demà!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada