dimecres, 1 d’abril del 2020

DIMECRES 1 D'ABRIL DE 2020

DIMECRES JA ÉS AQUÍ!

Primer de tot recordar-vos que avui és el darrer dia per enviar-me la recepta il·lustrada per escrit i el vídeo mentre la cuinau.

Avui a Taller d'Escriptura haureu d'agafar aquesta recepta que és per a 4 persones i tornar-la a escriure com si la volguéssim fer per a tota la classe.


Pensa que som 17 companys i companyes i la quantitat dels ingredients canviarà. Primer fes els càlculs necessaris i llavors l'escrius al quadern de Català. En acabar fes el dibuix de com creus que seria el resultat.

Per la sessió de Contacontes d'avui he pensat que podríeu llegir els còmics que han escrit els vostres companys. Aquí us deix un petit recull i esper que vos ho passeu tant bé i rigueu tan com ho vaig fer jo, són ben divertits!



La feineta d'avui de Matemàtiques és la de corregir els problemes que em vareu enviar ahir i jo vos he anat reenviant. Pensau que no pel fet que l'hagi fet jo vol dir que està ben fet, l'heu de mirar i repassar bé, sobretot les operacions i com he escrit la solució. Un cop l'hàgeu revisat me l'heu de retornar amb les correccions fetes. Segur que sou uns super mestres!

Per acabar el dia, realitzaràs la comprensió escrita d'aquesta recepta, fitxa't bé en que és el què has de fer. (Pots escriure l'ordre dels nombres al teu quadern de Castellà, si no pots imprimir la imatge).

Ànims i força!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada