dilluns, 20 d’abril del 2020

DILLUNS 20 D'ABRIL DE 2020

ENS TORNEM A TROBAR!

Després d'unes petites vacances ens tornem a trobar, no allà on ens agradaria com és l'escola, però sí que tornem a fer-ho junts.
Pensa que el més important d'aquest camí és que el feim junts, agafats de la mà, com ho hem fet fins ara, amb amics, companys, mestres i família.

Aquí comença un nou trimestre, el 3r i el darrer, però no el menys important. Serà únic i especial, o això intentarem fer entre tots. ÀNIMS i amb força!!

Per començar m'agradaria que fessis memòria del segon trimestre i pensis quin ha estat el moment que més t'ha agradat de tots els que hem passat a l'escola. (Recorda que van venir els Reis Mags i ens varen dur jocs lúdics, va arribar Sant Antoni i vàrem fer màscaretes i foguerons, vàrem fer el símbol de la Pau entre tota l'escola, hem fet contes d'animals per grups, vàrem anar d'excursió, hem fet de periodistes i hem creat el nostre propi diari, hem estat experts en animals, hem vist pel·lícules, hem fet mascaretes per carnaval, hem escrit poesia...)



.         


         














Hem fet moltíssimes coses, entre d'altres més, agafa la que més t'agradi i explica que vàrem fer i perquè és la millor per tu i escriu-la al quadern de Català sota el títol "RECORDO QUE EL MILLOR VA SER...".

Després m'agradaria que em fessis propostes, que m'expliquis que t'agradaria que fessim aquest trimestre i quines coses voldries trobar al blog, quines activitats són les que més t'agraden, quines feinetes noves voldries treballar, què t'agradaria estudiar... pensa i ho escrius a continuació al quadern amb el títol "AQUEST TRIMESTRE M'AGRADARIA..."

Pensa a posar la data a bolígraf blau, els títols en gran i a bolígraf vermell i escrivim a llapis. Això he vist que ho heu fet molt bé a les feinetes que m'heu enviat del 2n trimestre. Seguiu així! 
Després fes una foto i m'ho envies al correu de sempre: riber32020@gmail.com perquè jo pugui llegir els teus rècords i les teves propostes. Estic impacient per veure el que pensau, tens entre avui i demà per fer-m'ho arribar.


M'encantaria fer l'assemblea amb vosaltres i que un a un anàssiu contant allò que heu fet aquests dies, però ja que no ens podem trobar asseguts i conversant a l'aula, ho farem a través d'aquesta feineta.


Recordes que ho vàrem fer després de les vacances de nadal? Idò pots imprimir la imatge i aferrar-la o contestar directament al quadern de Castellà. Han passat 11 dies, fes memòria i recorda els millors moments, els menjars, els jocs... després pots aferrar una imatge o fer un dibuix de les vacances. Recorda que al final has de pintar tot el marc.

EDUCACIÓ FÍSICA: 
Bon dia, nins i nines. Durant els pròxims deu dies vos propòs realitzar uns reptes diaris, els quals són bàsics en la nostra vida diària. Davant la situació que ens trobam, hem de cercar una solució per poder acabar amb el virus. Aquesta solució depèn de cada un, i que nosaltres puguem aconseguir l'antídot necessari per poder resistir al virus. Per això vos propòs els següents reptes.
Antídots saludables instruccions    Antídots botelles     Antídots tasques realitzades
Heu de llegir atentament les instruccions, diàriament realitzarem els reptes, els quals si els aconseguim superar hem d'anotar en cada antídot el que hem fet per aconseguir omplir la botella, d'aquesta manera podré saber el que has fet per aconseguir-ho. També m'agradaria que si és possible, vos gravéssiu realitzant un dels reptes diaris (per exemple, un dia menjant una fruita, un altre dia realitzant una tasca de casa, realitzant exercici físic...). Aquesta tasca ha de ser entregada el pròxim dijous dia 30 d'abril al següent correu electrònic: riberefisica@gmail.com
Jo també realitzaré el repte i si voleu seguir les meves evolucions diàries i si vaig complint amb els reptes, ho podreu seguir clicant al següent enllaç: 

Antídots tasques realitzades Joan Antoni


Comencem amb il·lusió! Fins demà estimats i estimades.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada