divendres, 3 d’abril del 2020

DIVENDRES 3 D'ABRIL DE 2020

DIVENDRES JA ETS AQUÍ!

Venga anem a pel divendres i a disfrutar molt estimats i estimades.

Aquests dies vos he estat veient a través de fotos i vídeos, però vosaltres no m'havíeu vist a jo, així que aquí em teniu!!!!

Jo també m'he decidit a fer de cuinera i aquí teniu la meva recepta. Esper que vos agradi i a veure si us animau a fer-la.
Escolta bé i amb atenció!!
VÍDEO RECEPTA
https://drive.google.com/file/d/1OLx3mPkLSdIri66_Z2dcAu3jPDGAdD0c/view


Llavors has de contestar les següents preguntes. (Pots contestar-les al quadern de Català sense haver de copiar els enunciats)

.


Avui és el torn de Castellà per treballar els dictats preparats. Com ja sabeu, l'heu de copiar al quadern de castellà i treballar-ho tan com ho necessiti cada un. Després un familiar el pot dictar i tu has d'intentar no fer cap falta. Pensa que les paraules que t'hagin costat una mica més les has de copiar i aprendre amb la graella del Quadern d'ortografia, igual que vares fer a català.

Un día Ana encontró unas semilla que nunca había visto en el cobertizo. Se quedó perplejo, pero pensó que serían de la cosecha anterior. Así que decidió plantarlas. 
Mientras regaba, las semillas comenzaron a crecer.Cuando terminó de regar, tenía toda la huerta llena de unos frutos riquísimos. Y con poquísimo trabajo.


Seguint amb la resolució de problemes d'aquesta setmana, avui haureu de construir dos problemes diferents amb aquestes frases:
  • Per fer els vestits d'una obra de teatre s'han fet servir 120m de tela.
  • N'Adrià va a la piscina tots els dimarts i dijous.
  • Calcula els diners que es gastaran per fer els vestits.
  • Cada metre costa 3euros.
  • Quantes hores dedica n'Adrià a nedar?
  • Hi estpa des de les 6 de l'horabaixa fins a les 8.
Llavors copia cada problema al quadern de Matemàtiques i per acabar l'has de resoldre.

En Joan Toni aquesta setmana a Ed.Física vos va proposar fer un vídeo fent exercici o una petita classe de Zumba, ell també s'ha volgut sumar a aquesta proposta, aquí el teniu:
https://drive.google.com/open?id=1W6EEz3KrYfjZ6KkU8PdguOYNO6RoQUg6

I em va retar a jo a fer-ho, així que també m'hi vaig posar en marxa:
https://drive.google.com/open?id=1v2DeB-fAem9I6ZFtfFD4FG9M6Y8bElT6

I com cada divendres, ve la Jaia Corema. Ben poquet queda perquè es quedi sense cames!! Només n'hi queda 1!


MIRAU QUIN VÍDEO MÉS XULO:

Aquesta setmana sa Jaia ens ha duit una endevinalla i dilluns ens dirà quins han estat els nins i nines que l'han endevinat. Si vols participar, enviem la teva resposta al correu!
¿Què és una cosa
que corre sense cames
i menja sense dents?
Vos don una pista:
No és bou
i porta banyes.
No és paraigua
i surt quan plou.


Ànims, gaudiu del cap de setmana i ens veim dilluns.
Una abraçada molt forta!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada